NYTT TELEFONNUMMER

Vårt nya telefonnummer f.o.m. den 1.9. är 040-5427831

Kom och segla och upplev skärgårdsnaturen

Segling är ett ekologiskt sätt att röra sig på havet. På våra seglatser kan du delta i sysslorna på båten så som att lyfta upp seglen, styra båten och navigera. Vi ordnar dagsseglatser eller lägerskolor där segling är den del av programmet. Storbåten Tacksamheten tar max 12 personer åt gången i Nagu och Jakten Eugenia på Kimitoön tar max 30 personer åt gången. Kontakta oss för att komma överens om tidpunkten och programmet!

Lägerskola 2022

Vi har öppnat bokningskalendern för år 2022 och 2023 lägerskolor. Du kan skicka en förfrågan gällande er lägerskola till oss, så kan vi  berätta mera. Vi kan erbjuda äventyr, upplevelser och kunskap i skärgårdsnatur och till havs.

Vi beaktar säkerheten och tar hand om hygienen vid alla arrangemang och aktiviteter.  I en naturlägerskola vistas man nästan hela tiden ute, där det finns gott om utrymme omkring. Inkvartering och måltiderna ordnas så, att man kan vara glesare än förut. Mellan programmen ordnas möjlighet för handtvätt och handdecinfieringsmedel finns till buds hela tiden.

Välkommen till den trygga lägerskolan!

Klassresa till Skärgården

Det är roligt att avsluta skolåret med en liten resa tillsammans. Den fina skärgårdsnaturen erjuder många alternativ till äventyr. Vi har listat olika alternativ till klassutfärder, som du kan bekanta dig med här. På basen av era önskemål gör vi en egen tidtabell åt er grupp. Skärgårdsäventyr väntar på dig!